2014. augusztus 25., hétfő

Flormar Beauty Toys Princess Castle & Essence 101 dalmations Black Dress And White Tie



Tovább...


Flormar csak úgy ontja mostanában az új kollekciókat, kettő is van most kint, ezek küzöl az egyik a Beauty Toys, 10 szépséges krém árnyalattal, amelyikkel közül most a BT03-as Princess Castle-t hoztam. Egy nagyon szép, kékes szürke színű lakkocska a Princess Castle, ami már két rétegben tökéletes! Nincs másik halvány szürke lakkom ami ilyet tudna, úgyhogy hirtelen a nagyot ugrott a kedvenceim listáján!

Ehhez párosítottam az Essence új, 101 dalmations fedőlakkját, a 22-es Black Dress And White Tie-t. Az áttetsző alap tele van apró ezüst mikroglitterekkel, kétféle méretű irizáló fehér és nagyobb matt fekete hatszögekkel. Egyetlen rétegben használtam, így is sok glitter kerül a körmökre, mégsem nyomják el az alapszínt. Gyorsan és vékonyra száradt, a glitterek szépen belesimultak az alapba, és még a lemosása sem túl fáradtságos.





 Nagyon szeretem az ilyen fekete-fehér "mákos" fedőlakkokat, szinte minden színhez jól mutatnak, már vagy 5-6 különbözőt szereztem be. Az Essence darabja az ezüst csillámok miatt olyan különleges, ad egy kis ragyogást anélkül, hogy bármi háttérbe szorulna mellette, és a minősége is nagyon jó! Azoknak ajánlom elsősorban, akik nem szeretik a szálas (string) glittereket, mert a legtöbb "mákosban" az is van.




Hogy tetszenek a mai lakkok? Megvan már valamelyik?



Mystyck

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése