2014. június 25., szerda

Color Club In the Limelight



Tovább...

Mára egy egész izgalmas lakkal készültem, ami nem más, mint a Color Club In the Limelight, a 2012-es In True Fashion kollekcióból. Mikor legutóbb rendeltem CC lakkokat, ez az egy szín volt úgymond, ami a komfortzónámon kívül esett, sokáig is kellett várnia, mire végre sorra került. Egy gyönyörű crelly darab, vizes állagú, két rétegben fed, egyenletesre és csillogóra száradt, a felülete enyhén csúszós tapintású. Ez az egyik kedvenc finisem. A színe is egész érdekes, nem tudom pontosan hogy milyen. Félig kék, félig pedig lila, attól függően, hogy merről esik rá a fény.







Nagyon meglepődtem a végére, hogy mennyire megszerettem ezt a kis lakkocskát. Napokig nem is akartam lemosni! :)




Hogy tetszett a mai szín? Szereted a crelly lakkokat?



Mystyck

3 megjegyzés:

  1. ebből a kollekcióból nekem is van pár lakkom,ez a szín is nagyon szép
    viszont én azt olvastam róla hogy creme és nem crelly.....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is olvastam már mindkettőnek, jó kérdés, hogy CC minek szánta :) Azért maradtam végül a crelly mellett, mert teljesen más hatást kelt, mint mondjuk egy OPI vagy egy Essie "sima" krém.

      Törlés