2014. július 11., péntek

Lovely Baltic Sand nr.9 & Claire's Glitter Sand Blue



Tovább...

Idén nyárra egy újabb árnyalattal bővült a Lovely Baltic Sand vonala. A Nr.9-es egy fakó, kicsit szürkés középkék, egy leheletnyi lilával. Bevallom, eddig ez a kedvenc színem a tőlük! Az első kiadásban volt egy zöldes tengerkék szín, a Nr.3, amit már tavaly elfogyasztottam, a Claire's kék Glitter Sand-je viszont tökéletes dupe-ja, így ezzel párosítottam. Idén szerintem ezek is simán el fognak fogyni :D A mutató- és a gyűrűsujjamra felesben kentem fel a két lakkot, díszítőecsettel pedig egy kis fehéret vittem fel, hogy ne látszódjon a határvonal.


 A koncepció Lovely-éknál változatlan: mikroglitterek és kis hatszögek ezüst színben. Mindkettő két réteges és ugyanolyan tapintású lett.







A Lovely világoskék újra kapható, ahogy a Claire's is az új, nagyobb kiszerelésben! A világoskékre dupe még ugyan az ANNY és a Misslyn lakkjai is. A kék homoklakkok nem olyan ritkák, szép árnyalata vannak pl. OPI-nak, Zoya-nak, Golden Rose-nak is.




Hogy teszik az új Lovely? Tervezed beszerezni?

4 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lovely lakk...DE
    viszont kicsit csalódott vagyok,hogy összetörtem az egyik lakkjukat.
    úgy kezelem a lakkjaim mintha a gyerekeim lennének,ápolom és vigyázok rájuk,erre puff összetörik a lovely.
    nem esett le,csak odébbraktam,és hozzákoccant egy másik lakkhoz.....nekem ez negatív....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most láttam a képet Instán, nagyon sajnálom! :( Lekopogom, de nálam még nem történt ilyen baleset.

      Törlés
  2. Káprázatos! Ebben a hónapban nagyon nem kellene már lakkot vennem, de minél többet nézem, annál nagyobb késztetést érzek O.o :)

    VálaszTörlés
  3. Pont ezért nem tartottam még lakk stoppot. A drogéria veszélyes hely, mindig találok valamit, amit nincs szívem otthagyni :-)

    VálaszTörlés