2014. szeptember 15., hétfő

Fragrance Direct haul II.



Tovább...

Ma délelőtt érkezett meg a legutóbbi  Fragrance Direct rendelésem, erről hoztam most az első képeket. Még a nyáron szerettem volna rendelni, leginkább alap- és fedőlakkokat (Sally és Essie), mindent be is tettem a virtuális kosaramba, elmentem nyaralni, mire visszatértem, már minden elfogyott. Szóval ha szeretnétek valamit, ne halogassátok sokáig, mert végesek a készletek! Az egyik OPI is pont aznap fogyott el, amikor ezeket rendeltem. Ismét ejtenék pár szót a csomagolásról, mert jobb volt, mint legutóbb. A kartondobozon belül, a lakkok egy pukkanós borítékban lapultak, a fennmaradó helyet pedig ilyen légpárnákkal töltötték ki.

Nagyon örülök ennek a kupacnak, legalább annyira mint az előzőnek! Az őszies, sötét színek a kedvenceim, és sok kívánságlistás darabot sikerült beszereznem.

Ennyi előszó után jöjjön is a zsákmány!



Fekete és holo, mert ilyenem bizony még nincsen! Balról: Essie Belugaria, 2013 Encrusted Treasure kollekció (nincs fent a teljes, csak egy része), fekete textúrált alap és ezüst-holo glitterek. Kb. két hónapja tűnt fel, hogy már önállóan is árulják a Ciaté lakkokat, nem csak a box-okat! Életem első Ciaté lakkja, Jewellery Box, Treasured Possessions kollekció. A finise egész érdekes, nem is tudom pontosan milyen, mert átlátszó alap van tele nagyon-nagyon finom matt fekete glitterporral és arany-holo glitterekkel, és mindez valami homoklakk szerű végeredményt ad. Sally Hansen Gem Crush Glitz Gal, fekete és ezüst (vagy inkább szürke és ezüst) glitterpor az áttetsző alapban és apró ezüst-holo hatszögek, itthon tudtommal ez a kollekció nem volt.



Essie Mind Your Mittens, 2013 tél, black teal és Power Clutch, 2011 ősz, army grey (deep grey-green).

 Az OPI adag, balról: This Gown Needs A Crown és Miss You-niverse (2013 Miss Universe, ezüst foil szatén finissel és kékes, azaz szilva lila), William Tell Me About OPI (2010 Swiss, pirosas, szőlő lila), You Don't Know Jacques! (2008 Collection de France, a mára már klasszikus "gomba szín", barnás-szürkés-taupe), My Point Exactly és Don't Touch My Tutu (2012 NYC Ballet Soft Shades, kékes szürke és fehér, sheer finissel).



A két ezüst fólia, az Orly világosabb, ezüstösebb és metálosan csillogós, amíg az OPI sötétebb, szürkésebb, és kevésbé vakít el a csillogása.



Balról: Orly Dazzle, ezüst foil, Ruby, sötét vörös, picit már barnás, és Red Flare, klasszikus piros.



A három piros együtt. Red Flare, Ruby, Red Zin.



Négy lila, felső sor: Plum Luck és Malbec, alsó: Miss You-niverse és William Tell Me About OPI.


Sally Hansen: Plum Luck (szilva lila), Malbec (2013 ősz, Tracy Reese-zel közös kollekció, sötét kékes (padlizsán) lila), Red Zin (borvörös vagy mély piros) és Night Watch (2013 ősz, Prabal Gurung-gal közös kollekció, sötét tengerészkék).

Az első rendelésnél úgy hittem, tudok élni a sokadik textúrált fekete lakk nélkül, mostanra rájöttem, hogy mégsem. Sally Hansen Sugar Coat Lick-O-Rich.


Mindig jó akciói szoktak lenni a FD-nek az amúgy is kedvező árak mellett, most pl egy -10%-os kupont és egy ajándék Orly lakkra feljogosítót is felhasználtam. Mindenképp nézzetek szét az oldalon rendelés előtt, hátha találtok valami újabbat! :)



Melyik lakkot látnátok először szívesen? Milyen körömlakkot vettetek mostanában?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Sally Hansen Gem Crush Glitz Gal...awwwww!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy felkerült, de sajnos csak ez az egy szín van még eddig nekik. Remélem lassan hoznak többféle Sally-t is :)

      Törlés
  2. Jajj, az ezüst lakkok gyönyörűségesek!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most azon gondolkozom, hogy inkább ez a kettő legyen összehasonlító bejegyzésben vagy a kétféle OPI szatén (ez és a Love Angel Music Baby). :D

      Törlés
  3. Mennyi szépség!!! Kész mennyország.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bőség zavara, nem tudok dönteni, hogy milyen sorrendben jöjjenek :)

      Törlés