2014. szeptember 26., péntek

OPI This Gown Needs A Crown (satin) & Essence Sparkle Sand top coat



Tovább...

Mára egy hosszú, sok képpel teli bejegyzéssel készültem két új szerzeményemről.

Az OPI This Gown Needs A Crown elsőre az üvegben egy mikropelyhes fólia lakknak tűnik, de ahogy a kupak is mutatja, szatén finist ígér, és nem kell rá fedőlakkot használni. A 2013-as három darabos Miss Universe kollekció részeként jelent meg. Mondhatjuk, hogy beharangozta az idei szatén finis trendet. Mattra szárad, de a pelyhecskék így is vakítóak. Tapintásra selymes, de nem annyira, mint egy sima matt lakk.

 A színe halvány ezüst, vagy inkább már platina. Kettő réteg kell belőle a teljes fedéshez. Hiper-szuper gyorsan szárad, szuper kemény lesz és szuper tartós! Valami fantasztikus, van olyan jó "10 perc és indulok" lakk, mint bármelyik homoklakk! Imádom <3






A második lakk az Essence nail art sparkle sand top coat I feel gritty! lakkja. Végre találtam egy helyet ahol volt, és be tudtam szerezni, bár azt még nem döntöttem el, hogy jól tettem-e. Az elképzelés ugye az, hogy minden lakkot egy mozdulattal homoklakká tudunk varázsolni. Szerintem ez mindenki számára csábítóan hangzik, aki függője a finisnek :)


Egy híg, átlátszó alapról van szó, ebben vannak a fehéres homokrészecskék és az irizáló pelyhek. A híggal, most arra gondolok, hogy könnyű felkenni, viszont elég kevéske részecske jut a körmökre. Ezért felkentem egy másodikat, ezzel már teljesen elégedett voltam. Tapintásra enyhe, kb mint a korábi homoklakkjai az Essence-nek, szépen csillog. Az egyetlen szépséghibája a dolognak a száradási ideje. Már az első réteg is lassúcska volt, de azt még ki lehetett bírni, a második viszont már szörnyű. Még hosszú órákkal később is belenyúlkáltam, ami eléggé felidegesített.




Végül pár kép összehasonlításul, felső és bal OPI, alsó és jobb Essence:


Na ezért nem tudom, hogy jó vásár volt-e, és hogy ajánlom-e bárkinek is ezt a fedőlakkot. A végeredmény nagyon tetszik, mindenképp szeretném látni krém, őszi színek felett is, de kérdés, mikor lesz rá legközelebb türelmem.

Az OPI-t viszont mindenképp ajánlom, az csodás, a Fragrance Direct oldalról van.




Hogy tetszett a mai bejegyzés? Beszereznéd valamelyiket? Szatén vagy inkább homok? :)



Mystyck

2 megjegyzés:

  1. sajnos nekem az opi túl sok, viszont a sand fedőlakk bejövős...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, lehet hétköznapra egy accent nail is elég az OPI-ból :)

      Törlés