2015. április 14., kedd

ILNP Ultra Chrome Flakies Supernova



Tovább...

Most szombaton ismét egy nagyszerű napot tölthettem el pár szuper kedves blogos csajszi társaságában a Westend-ben. Volt kávézás, közös vásárolgatás, csere-bere, beszélgetés kifulladásig. Mára a blogtalis manikűrömet szeretném megmutatni Nektek. Még mindig úgy érzem, hogy jól tettem, amikor az ILNP Supernova-t hoztam el elsőként. A következőkben még a szokásosnál is több kép fog következni. Esküszöm, ez már az erősen leszelektált mennyiség :).


Legtöbbször ezt a teal-zöld arcát mutatja illetve a kékes lilásat, az aranyat csak ritkán mutatja meg Nekünk. Fekete felett van rajtam egy rétegben, fedőlakkal.

Komolyan nem tudom mit kellene írnom egy ilyen lakkról. Az Essence kis pelyheskéje óta nem éreztem ilyen szintű imádást pár pehely iránt.





Ultra Crome is, pelyhes is. Igyekszem egyszerre nézni az összes ujjam nehogy lemaradjak valamiről. Legszívesebb minden fényben csak forgatom, és legszívesebben állandóan fényképezném, hogy mindenféleképp meg legyen örökítve. Legszívesebben mindenki orra alá dugnám, hogy "Nééézd kitinpáncél!!! Ilyen Neked is kell!! Én tudom, hogy akaroood!". Come to the drak side, we have cookies  Ultra Chrome Flakies over Black!




Készítettem két képet víz alatt is, itt látszik egyszerre a legtöbb színe.



Mindenképp élőben is nézzétek meg, ha tehetitek, mert nehéz csak képről választani a 15-féle színből. A Nailland-ben már kaphatóak az új, holos verziók, azok is megérnek ám egy misét...jövőhéten szerintem hozom is az elsőt (Cold Fusion H).





Hogy tetszik a mai mani? Szereted a pelyheket? Melyik Ultra Crome Flakies a kedvenced?



Mystyck

11 megjegyzés:

  1. Nagy szerencse hogy egyáltalán nem tetszenek ezek a lakkok. Legalábbis az ILNP-felé...viszont a Glam Polis ilyen lakkjai annál inkább...vettem is egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem azokat is, de túl bronzosnak tűntek elsőre. Esetleg a kétféle kékből elfogadnék egyet :)

      Törlés
  2. Annyira jól állt már szombaton is és itt is a képek, ahh, mesés *-*

    VálaszTörlés
  3. Élőben is csodás volt, most is odavagyok érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi lányok, jó volt Titeket élőben is látni! :)

      Törlés
  4. Vizes kép :D Ott tényleg szép. Nekem ez sötét, sajna pár lakk ugrik a munka miatt is, így pazarlás lenne csak otthonra csak hétvégére megvenni, amikor úgyis házimunkázok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fehér felett, vagy valami pasztellel is túlzás? Vagy átmenetben? Külföldi bloggereknél láttam ilyen vizes képet, nagyon jól kiemeli a multichrome finist. :)

      Törlés
  5. Uramisten, de gyönyörű *.* Nem tudok betelni ezekkel a lakkokkal! A víz alatti képek olyan sellős hatást keltenek bennem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig egész jól visszafogtam a vásárlást, csak kettőt szereztem be :) Azóta, hogy megjelentek a holos verziók, még nehezebb ellenállni nekik.

      Törlés