2015. június 6., szombat

Picture Polish Moscow & Catrice Rock-o-co LE L'Ombre Á Sanssouci



Tovább...

A mai manikűr főszereplője a Moscow, a Lakodom mellett a másik Picture Polish lakkom, amit orosz blogger lányok terveztek.


Miért nincs minden PP elején ilyen kis minta? Szerintem ettől csak még ellenállhatatlanabb lesz a lakk. A Színének e meghatározása viszont  már elég bajos lesz, merthogy valahol a burgundi és a marsala közt van. Burgundinak túl barna, marsalának meg nem elég barna, annál vörösebb. Tipikusan olyan szín, amit egy orosz lánytól várhatunk. A finise pedig PP-féle bijou holo. Itt épp a bijou részecskék leginkább kék, pink és sárga színűek. Ez így elsőre soknak hangozhat, de körmökön messze nem ilyen. Az állaga krémes, kettő réteg teljesen elég belőle.


Eleinte amikor megjelent a Catrice limitált Rock-o-co, nem igazán érdekelt, mondván ezek csak sima matt lakkok. Aztán valamelyik kuponos akcióval mégiscsak elhoztam a szürkét. A kis gombóc kupakkal azt hittem először, hogy nehéz lesz használni, de végül nem okozott gondot. Nincs rajta fedőlakk, egy rétegben egyenletes elfedte a Moscow-t. Nem szárad különösebben mattra, ikább ilyen wax vagy műbőr hatású, félfényes lesz.






Elvileg ebbe a vöröses-barnás színcsoportba tartozó színek a meleg bőrtónusúakhoz passzol igazán, de amíg nem éri erős fény, a holo ad neki egy kis ezüstöt fényt, amiatt szerintem szinte mindenkin jól mutathat.





Hogy tetszik a mai mani? Megvan esetleg valamelyik lakk vagy tervezet beszerezni?



Mystyck 

10 megjegyzés:

  1. Szép mani :) A Moscow nagyon tetszik, pirosas lilás árnyalat szerintem, meleg szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább barnás pirosnak látom, tényleg elég meleg szín.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett ez a mani! :) A PP lakk különleges szépség, jól áll a körmeiden.

    VálaszTörlés
  3. Na ez a nem semmi,baromi szép lett!!!! <3 A Moscow itt is nagy kedvenc! :-)

    VálaszTörlés