2014. május 17., szombat

Megújult a blog!


Sziasztok!

A héten három hónapos a blog. El se hiszem igazából...tavaly még mennyit tipródtam rajta, hogy akarom-e, kell-e ez, satöbbi. A lelkesedésem töretlen, folytatni szeretném tovább! Rengeteg bejegyzés ötletem van még, szeretnék új sorozatokat is elindítani. Persze mindent egyszerre :D

Ma ráértem kicsit és neki estem a blog külsejének. Amikor elindítottam szinte mindent a Blogger saját, alap beállításain hagytam. Ez a külső igazából nem sokat tükrözött rólam vagy úgy egyáltalán bármiről is. (Utólag jöttem rá, hogy egy demo verzióját használom a Printscreen-nek, ezért ilyenek a képek.) Nézzük is, hogy milyen volt:


Egyszerűt szerettem volna, világosat, átláthatót, kevés dologgal. Nem szerettem volna a szokásos, "steril" fehéret, ezért a kedvenc szürke színem jött, egy Egyszerű Sablon, és egy kép a Blogger saját háttérkép tárából.
Ehhez képest most ilyen lett:


Megmaradt a szürke, de lecseréltem egy másik Egyszerű Sablonra, kerestem egy barokk stílusú háttérképet, valamint a közösségi média is új ikonokat kapott. Ezen kívül tervezem lecserélni a fejlécet, csak még nem sikerült eldöntenem, hogy milyen stílusút is készítsek ezúttal. Valamint azt is szeretném, ha lenne kint rólam egy kép az oldalsávban.



Végül, de korántsem utolsó sorban szeretném megköszönni Mindenkinek, aki követ, hozzászól, olvas, vagy csak egyszerűen rákattintott a blogra! Minden hozzászólás, kattintás nagyon fontos és nagyon sokat jelent a számomra! Továbbra is várlak Titeket vissza, mert remélem még sok kellemes időt fogunk itt együtt eltölteni!




Mystyck

2 megjegyzés:

  1. csak így tovább. én szeretem a blogod,igényesek a manik szépek a képek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Örülök, hogy így látod! :D

      Törlés