2015. február 20., péntek

Essence I Love Trends The Pastels 07 bubble bath & minimal aztec print



Tovább...

Pár napja már kezdem érezni a tavaszt, így mindenképp valami világos kívánkozott a körmeimre. Most is érdeklődve vártam az Essence tavaszi szortiment újdonságait, főleg az I Love Trends vonalakat. Elsőként egy The Pastels lakkocskát hoztam haza. A hátulján ezt olvashatjuk: irizáló matt finis. Na mi ugrik be rögtön? Bizony, ez egy szatén/selyem lakk!


A kétméteres állványon nyolc, a kisebbeken három árnyalatban vannak kint.

 Sima krémekben nem kedvelem a pasztellt, de ha már van benne valami kis plusz, akkor jöhet. Mikor levettem a polcról meg mertem volna esküdni rá, hogy ez kék (ha más nem, a neve miatt: 07 bubble bath). De nem teljesen az, van egy kis zöldes tónusa, olyan mintha a babakék és a mentazöld szerelemgyereke lenne egy leheletnyi kékes-ezüstös gyöngyházas csillámlással. Négy réteg kell a teljes fedéshez és mattra szárad, ugye. Ez most rosszul hangozhat, Engem is meglepett, de teljesen vállalható idő alatt megszáradt ez a négy réteg.



A kupakhoz illő színben készítettem egy kis minimál stílusú azték mintát.



Még nem volt alkalmam szemrevételezni az összes színt, de egyenlőre tetszik az új kínálat.




Hogy tetszik a mai szín? Lecsaptál már valamire az új kínálatból?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. A manikűr nagyon tetszik.Én nem igazán vagyok oda a pasztel lakkokért,de lehet ez változni fog :)
    Ezzel a kollekcióval még nem találkoztam,de lehet élőben meglesem majd milyenek a lakkok,és akkor dugába dől az elméletem: hogy a pasztel lakkokat nem kedvelem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén a pasztelles és az élénkkebb színekkel leszünk tele főleg, hogy a neon már annyira nem megy. Kíváncsi leszek, majd mikből lehet majd helyettük választani.

      Törlés
  2. Elég fura színe van, nekem a Moyra Silk Nude hasonló árnyalata van meg. De persze fedőlakkal használom, így oda a különleges finish :) Az a zöld meg 4. szín nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A homoklakkok teljesen lecsengtek, idén szinte csak jönnek ki. Várom, már mi lesz a legújabb találmány :D

      Törlés