2015. augusztus 19., szerda

Anna Gorelova by Dance Legend Winter 2014 13 Snow Maiden



Tovább...

A nyári Nailland akció során néztem meg először közelebbről az Anna Gorelová-val közös Dance Legend kollekciót, és rögtön kettőt is elhoztam. Ma az Elsőt mutatom meg Nektek, ami nem más, mint a 13-as, angol nevén Snow Maiden.


Először pár szó a külsőségekről, mégiscsak ez az első ilyen lakk a blogon. Az üveg és a minták nagyon szépek, nagyon jó minőségűek, ahogy a gumis kupak is. Ez az ecset viszont egy vicc. Kicsi, vékony, hengeres, túl rugalmas. Többször kell mártani, hogy egy körmöm kifesthessem, ráadásul végig összekentem szinte az összes körömágyamat is vele. Kevés márka van, aminek utálom az ecsetét, de ez is csatlakozott hozzájuk. A másik rosszul sikerült rész, a matt papírdoboz. Cuki a baglyos dizájn meg minden, de sajnos nagyon sérülékeny.
Láttátok már ezeket a gyűrűket élőben? A domború felülete felnagyítja a lakkot, valami csodás ezen át nézegetni a pelyheket napfénynél!


A lakk egy koszos/szürkésfehér sheer alap, telis tele holo pelyhecskékkel. Ez az egyik legpelyhesebb darabom, ennél már csak a Wow Prism-ekben van több.


Tudtam, mikor megrendeltem, hogy nem lesz egy leányálom felkenni, de azért ennél jobbra számítottam. Állagra majdnem olyan híg, mint a víz. Három rétegben kentem, és nagyon gyengén fed, de legalább gyorsan és vékonyra száradt.


A holoszilánkok szemmel nagyon szépen láthatóak az alapban és mesések! Fényben nagyon szépen ragyognak, de nem a megszokott módon. Nincs semmi szemkiverés, semmi erős szín, semmi narancs, vagy hasonló meleg árnyalat. Csak egy kis sárga, meg kék, és zöld. Én sem tudom, ezt hogy csinálja :)


Az alapszínnek van egy pici sárgás tónusa, de nem nevezném kifejezetten sápasztónak. Olyasmi ez a szín, az erős hideg csillogással, mint az éjszaka jéggé fagyott hó. Végül is, mégis csak egy orosz nő (szerk.: akarom mondani ukrán) találta ki :)


A hosszú szövegből gondolom már sejtitek, hogy odáig meg vissza vagyok érte, nagyon magaménak érzem, csak ne lenne ilyen borzalom a felkenése. Ezért inkább csak a fangirl-öknek ajánlom megvételre.

Ha hasonló színt szeretnétek, akkor inkább az ILNP új kollekciójából a Papar Route-ot válasszátok, jövő héten lesz róla is bejegyzés!





Hogy tetszik a mai mani? Megvan már valamelyik ebből a kollekcióból?



Mystyck

10 megjegyzés:

  1. A Fish Gold volt meg, de azt eladtam. Nem csak az öt réteg fedés miatt, hanem a Pharao szebb.
    Jack Frost van meg (Nagy öt legenda van vagyok) de azt szeretem. Annak kékes tónusa van, és csodás. Télre tartogatom.
    Amúgy nekem ez a lakk is tetszik, de a Lakodom mellé feleslegesnek tartottam megrendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jack-et is megvettem gyönyörű! Shimmer is meg holo is! :D

      Törlés
  2. Kedvet nem csináltál hozzá, hiába a szép fotók. A LakoDom kellene nekem is, télre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy ezek után senkinek sem lesz kedve hozzá. Az Én mániám és béketűrésem az egekben van, nehéz kiverni a biztosítékot, ha lakkokról van szó. Na ennek mondjuk sikerült sajnos. El fogom használni, túlzottan tetszenek a pelyhek, hogy hagyjam beszáradni, de tuti nem veszem újra.

      Törlés
  3. Kár,hogy gyenge a fedése :( Nagyon szép a lakk,lehet valami világos szürke alapra kéne kenned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre én is gondoltam, de krém alap felett nekem nem tetszenek az ilyen crelly-s dolgok, túl erősnek érzem. Ezért valami színes alapon, mint amilyen a Seche Ridge Filler vagy az Essence Nail candy-s szoktam csak próbálkozni.

      Törlés
  4. OFF: Anna Gorelova ukrán származású :)

    Érdekes, mert a hasonló PP Lakodom és ILNP Paper Route egyáltalán nem tetszik, de ez nagyon! Sajnos a kedvem nem hoztad meg hozzá, sőt... Ilyen gyatra fedés és nehéz felkenhetőség mellett már biztos, hogy nem kell.
    Én vettem meg Azrailtól a Gold Fisht (eleve fedőlakknak) és bár úgy nem érzem, hogy az ecsetével baj lenne, de nyilván teljesen más, ha teljes fedést akar vele elérni az ember. Az üveg és a kupak tényleg klassz, sajnos a doboza már nem volt meg, de pl. az ILNP-nek elég jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy szóltál már javítottam is! Ezt mondjuk nem tudtam, több helyen is azt olvastam, hogy orosz.
      Ízlés dolga is az ecset, hogy kinek mi tetszik. E mellett még pl. a China Glaze és a Zoya ecseteket se szeretem, mások meg igen. Nekem az újabb, lapos kerekre vágott típusok jönnek be, könnyebb követni velük a körömágy ívét szerintem.

      Törlés
  5. Ez a lakk az én kedvencem, többször emlegettem, hogy szívesen kenném még a hajamra is :) Alapnak én fehér lakkot használok ez alá és a Lakodom alá is, így bőven elég egy réteg belőle. Már csak spórolás miatt is. Ha bármilyen színű lakkon alkalmazod fedőként, csodaszép hatás érhető el vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fedőként még nem próbáltam ki, köszi a tippet! :)

      Törlés