2014. február 14., péntek

Valentin nap: ANNY 085 only red

Tovább...


Ma Valentin nap alkalmából egy szíves manikűrt hoztam, a mintát pontozóval festettem az Aden 03-as mini fehér lakkjával.
Ez az első ANNY lakkom, karácsonyra kihoztak pár árnyalatot ilyen kis műanyag táskába csomagolva. Kaptunk mellé egy ajándék utazótáska formájú, színben passzoló karácsonyfa díszt. Januárban már akciósan lett az enyém. Szerintem nagyon kis cuki, bár a polcon tartom nem a fán :)
Azért nem volt még ilyen lakkom, mert hiába olvastam róla a sok "luxus" jelzővel ellátott leírást, drágálltam ennyit kiadni egy sima krém darabért...most már viszont más a véleményem!
A színről röviden: igazi piros-piros, nem az a "mindenkinek, mindenkorra", hanem az a világító, élénk, nagyon piros. Szerintem illik az "ünnephez". Amúgy van a márkának ennél hétköznapibb piros árnyalata is.



Az üvege hatalmas kocka, 15 milit rejt. Az állaga kicsit zselésebb, nagyon jól kezelhető. A pici kezembe jól illik a kis kupak, új típusú, kiszélesedő, lapított, egyenesre vágott ecsete van. Két vonással kifestem egy körmöm, egy rétegben már tökéletesen fed, szóval még takarékos is. Meglepődtem, hogy milyen hamar megszáradt és önmagában is fényes, három napig volt a körmeimen, makulátlan maradt végig. Egyszóval tényleg luxus darab! Ajánlom a márkát az alapszínek beszerzésére! Még pár szó az üvegről: a kocka formák nekem valamiért jobban tetszenek, ezt meg egyenesen imádom, nagyon nehéz, érződik, hogy van benne "anyag", jól tárolható fiókban is. :)



Beszereztem még egy csoki árnyalatot is ebből a kis csomagból, majd azzal is jövök hamarosan.

Próbáltatok már valamit a márkától?
Boldog Valentin Napot mindenkinek!

Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :) Aranyosak a szivecskék. Egyébként én is nagyon kedvelem ezt a márkát, jó minőségűek a lakkjaik, alap- és különleges szinek is szép számmal találhatóak a kinálatban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem találtam számomra különlegesebbet, hátha kihoznak majd valami jó ki kollekciót :)

      Törlés