2014. augusztus 12., kedd

33DC - #18 two pattern - Flormar Snow White, H&M Concrete Me



Tovább...

A kihívás mai fordulójára egy olyan manikűrt kellett készíteni, ahol kétféle minta szerepel egyszerre. Na hát ez Nálam most úgy néz ki, hogy egy a minta, de kétféle technikával.

Még a blogtalin ajánlották a lányok a Flormar fehér lakkját, mint a legjobb "hibajavító-fehér", csak azt felejtettem el, hogy melyik kollelkcióról beszéltek...nemrég sikerült szert tennem a 310-es Snow White-ra. Hát tuti nem erre gondoltak, vagy az Én példányom hibás. Olyan szinten durván sűrű és nyúlós, hogy az valami borzalom, fel se tudtam kenni, rögötn kapott 3 csepp Seche Restore-t. Ettől szerencsére minden jobb lett és két réteg után meg is kaptam a tökéletes világító fehér körmöket. Nekem ez már a "túl fehér" kategória, jobb szeretem az "off-white" színeket, de díszítés alatt jól mutat. Ehhez pedig a sötétszürke H&M Concrete Me lakkját választottam és egy pontozót.



Három ujjamra a klasszikus módon festettem a pöttyöket, a hüvelyk- és a kisujjamra pedig úgy, hogy először felfestettem a fehéret, majd miután megszáradt rá a szürkét, és a még friss lakkból a pontozóval "felszedtem" a festéket, amit minden pötty után egy papírtörlőbe töröltem.




Hogy tetszett a mai rész?



Mystyck




4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm! Bár most látom, hogy az egyik pötty elfolyt kicsit...

      Törlés
  2. Klassz, szeretem a pöttyöket :) Tök jó színe van ennek a szürke lakknak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szép árnyalat, csak sötétebb, mint az üvegben.

      Törlés