2014. augusztus 4., hétfő

HAUL: nyaralni voltam!



Tovább...

Jó ideje nem volt már haul bejegyzés, mert a legutóbbiak után picit visszafogtam a vásárlást. Hát eddig bírtam. Az elmúlt két hetet pihenéssel és fürdéssel töltöttem, de nem tértem haza üres kézzel. Terveztem venni pár lakkocskát, mégis nagyobb zsákmánnyal tértem haza, mint sejtettem :) A szajré felét itthon, a felét pedig az osztrákoknál sikerült beszereznem. Ma ezeket szeretném megmutatni Nektek!


Még indulás előtt fedeztem fel, hogy a hozzám egyik közeli Dm-ben (Campona) lett teljes Rimmel pult, sok-sok újdonsággal, így elhoztam a Sweetie Crush Violet Swizzle árnyalatát. ( a kékről bővebben ITT).


Odafele Szombathelyen át vezetett az út, és betértünk a Müllerbe. Sok Sally termék akciós sőt, a kasszánál kiderült, hogy az egyiket meg is kapom ajándékba. A Maximum Growth segít megnöveszteni a körmeinket selyemproteinnel, erőt és rugalmasságot ad a gyenge körmöknek, akár önállóan vagy alap helyett, áttetszőre szárad. A Hard as Nails egy extraerős körömerősítő kezelés, nylon, retinol, réz-peptid, Omega-3 és szója segítségével kiegyenlíti a barázdákat, erősíti a gyenge körmöket, megelőzi a lemezesedést, repedést és szakadást, a hámlást. Önmagában 2-3 rétegben ajánlott használni, nude-ra szárad.



Úgy egy hónapja volt egy olyan OPI akció, hogy ha veszel az új kiszerelésű Avoplex, a Quick Dry cseppek, vagy a Start to Finish közül egyet, akkor a Gwen Stefani-val közös kollekció 3 darabja (a 2 szatén és a glitter topper) közül egyet ajándékba adnak. Gondolom mondanom sem kell, hogy Pesten percek alatt elfogyott a Start to Finish és lemaradtam róla... itt viszont szerencsével jártam!

Aztán azt is megtudtam, hogy a 4 in the Morning nem is volt, így a másik szatén, az ezüst csillámos bézses-arany Love Angel Music Baby jött velem. Imádom, csodásmesés a minősége, a színe, a finise, mindene! 1000%, hogy ezek után megveszem a szürkét! :D

A következő állomás már Ausztria volt, egész pontosan Oberwart. Az itteni Dm-ekben van Catrice pult és már kint az őszi szortiment, szóval ha érdekel valami is, csekkoljatok német nyelvű blogokat! Ilyen még nem volt, de az idei Essence és Catrice frissítésből szinte minden kell...öngyilkos a bankszámlám :)


 A felső a Mint the Gap, egy menta mikrocsillám-csoda (jön ezüst is ), az alsó pedig az új Luxury Lacquers Million Brilliance Plum Fiction. Ez 11 mili, picit drágább mint a normál lakkok, díszkupakos, enyhén kiszélesedő, egyenesre vágott ecsettel (százszor jobb, mint a sima lakkok nyomi ecsetei), nyolc színben lesznek majd elérhetőek. Sötét lila, majdnem fekete zselé alapja van, ez van tele az apró lila csillámokkal egy kevés bronzos arannyal és hexagon világosabb lila glitterrel.


A Misslyn Metallic Diamond kollekciója hasonló, mint a China Glaze Prismatic, hogy van-e itthon, azt nem tudom. Átlátszó alap dugig ezüst csillámmal és picit nagyobb kék, zöld és ezüst glitterrel, a neve pedig Satellite War, még egy színben kapható. Az akciós kosárból halásztam az Essence korábbi limitált Road Trip On the Road Again mini (5 milis) lakkocskáját, ami száradás után aszfalt effektet ígér. Bézses tört fehér alap van tele arany és ezüst glitterrel. Remélem nem csinálnak rendszert ebből a kiszerelésből.

Az ottani fodrászkellékesben bukkantam a Gabriella Salvete pultra, a Mistero Grey nevű homoklakkot hoztam el (itthon az Iparfümérián kapható). Ha jól tudom, 18 színben vannak homoklakkjaik.


Volt szerencsém meglátogatni életem első Bipa drogériáját!


Itt kaphatóak a GOSH lakkok, elhoztam a híres ezüst Holographic Hero-t és az idei Glittery Matte Finish Soft Blue-t, ami hasonló selyemfényű homoklakk, mint a Rimmel Sweetie Crush, csak vannak még benne, alig látható lilás-kékes hatszög glitterek, ezek hat színben voltak kint.


A LookbyBipa a drogéria saját "low budget" márkája, elhoztam két Sand-et, a Glitter Dark Grey-t (sötétszürke alapban a szivárvány minden színében játszó csillámok, imádom, hogy éltem eddig nélküle? :D) és a Glitter Lilac-ot (Barry M Countess ugrott be, összehasonlítottam, szerencsére csak hasonló, legalábbis üvegben). Valamint egy Special Effect-et, a Green Changer-t (esélyes DL Wazowsky dupe, vegyesek az érzéseim, remélem feketén tetszeni fog), ezek kisebbek és 10 színben voltak elérhetőek (volt közük Chanel Péridot dupe gyanús is).

Kapható még a Bipa-ban két másik "low budget" márka, számomra ismeretlenek.

Még pár szót ejtenék a kinti drogériákról, hátha most terveztek kimenni. Mindháromban (Bipa, Müller, Dm) van kis Essie pult, sok ápoló termékkel és pár alap (inkább nude) színnel és jó drágán (10 Euro körül). Kint dupla pultos a Maybelline, Müllerben 3 méteres, így sok olyan kiszerelésű lakk is van, ami itthon nincs. Ezek is elég drágák, 9-10 Euro körüliek. Ami pedig meglepett teljesen, hogy a Müllerben van dupla Butter London állvány! High end márka, 20 Euro-s árral, sok színnel, gyönyörűek! Mindhez teszter és ápolók is vannak.




Nálatok eddig hogy telik a nyár? Melyikről látnátok szívesen elsőként képeket?



Mystyck

2 megjegyzés: