2014. augusztus 15., péntek

Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance Plum Fiction + matt



Tovább...


Őszre érkezik meg hozzánk a Catrice új vonala, a Luxury Lacquers Million Brilliance, nyolc csodás-mesés glitteres csodával. Mára ezek közül hoztam a Plum Fiction-t. Hosszú, részletes teszt jön most, sok képpel! :)

A kiszerelése új, kocka üveget kapott és 11 milit rejt. A kupak valójában csak dísz, de stabilan ül, úgyhogy lehet egybe használni a festő kupakkal. Az ecsete is új fajta, kiszélesedő, egyenesre vágott, nagyon jó vele dolgozni! Adott egy majdnem fekete, sötétlila zselé alapunk, ez van tele lila mikroglitterrel, amiknek van pici kékes fénye. és egy leheletnyi bronzzal, és hogy ez ne legyen elég, még kapunk egy marék világosabb lila kis hexagon glittert is! Nem nehéz felkenni, két rétegben tökéletes és pillanatok alatt szárad! Ja, és CSILLOG! Mi kell még? :D

Így fest fedőlakk nélkül:

Picit textúrált lesz a felülete, a tartóssága így viszont sajna nem a legjobb, hamar kopik és rajtam meg is pattant. A középső ujjamon látszik egy ezüst glitter, na az eredetileg lila, csak éjszaka álmomban lekopott.

Ilyen pedig fedőlakkal:

Egy réteg Seche-től még mindig nem egyenletes a felülete, a tartóssága így viszont már teljesen jó. A csillogás kiemeli a kék és a bronz tónust is.

Majd bevetettem a Flormar mattosító fedőlakkját is:




A kékes csillogás teljesen oda, viszont mintha egy hajszállal bronzosabb lenne. Általában szeretem a glitteres lakkokat matton, de ez most annyira nem jön be. Jobban tetszenek mattan azok, ahol nagyobb és több a hexagon glitter.



Mit gondoltok erről a lakkról? Van már kiszemeltetek az újdonságok közül?



Mystyck

10 megjegyzés:

  1. Fedőlakkal tetszik a legjobban, kár volt látnom ezt a bejegyzést, féltem is megnyitni, mert lehet úgy érzem rohanom kell venni egy ilyen lakkot :D Na azért legalább kiderült számomra, hogy szeptemberig kibírom valahogy nélküle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semeddig se kell kibírnod, tegnap voltam a Corvin Müllerben és már kint voltak! Csak siettem és nem tudtam őket jobban szemügyre venni.

      Törlés
  2. Hát ez mindenféleképpen elképesztő! KELL! Azonnal fel is írom a listámra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom, ezt a csillogást csak szeretni lehet! :-)

      Törlés
  3. OMG! *.* Pont őt néztem ki magamnak. :D Köszi, hogy írtál róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. Nálom még van pár esélyes, pl a kék...:D

      Törlés