2014. november 11., kedd

33DC - #31 art with your 3 favourite polishes - needle marble



Tovább...

A mai kihíváshoz a három kedvenc lakkunkat vetettük be. Nagyon könnyűnek, sőt, nagyon változatosnak hangzik. Ehhez képest az utolsó pillanatig olyan ihlettelen voltam... Persze Nekem is vannak "all time favourite" darabjaim, de azok már sokat szerepeltek, és még fognak is. Aktuális kedvencek pedig mindig az aktuális zsákmányból kerülnek ki, úgyhogy inkább e mellett maradtam, hogy ne legyen túl unalmas a helyzet.

Az idei őszi nagy újra felfedezettem a lila, ehhez választottam ezt a csodás kékes tónusú OPI Miss You-Niverse árnyalatot. Az elmúlt pár hetek nagy kedvence nálam a kék, szinte csak azt hordanám, a Sally Hansen Night Watch pedig egy csodás sötét tengerészkék. A sorban az örök kedvenc az off-white Ivory Skull lett, utóbbi kettővel pedig egy kis needle marble-t készítettem.



Hogy tetszik a mai mani? Vannak örök kedvenc lakkjaid? Szereted a needle marble technikát?



Mystyck



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a manikűr, egyszerre vagány és elegáns! Egyszer már én is próbáltam ezt a technikát, nagyon praktikus és mutatós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép ilyen needle marble mintákat láttam neten, Nekem mégse jött össze részletesebbeket alkotni. A lakkok elég hígak voltak hozzá, csak szerintem túl hamar akartak megszáradni.

      Törlés
  2. Szép lett :) Á, én nem tudnék kedvencet választani, egyet sem, talán 20-at esetleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet el kellene indítani valami havi kedvencek sorozatot, hogy nyomon tudjuk követni, kinél mi az aktuális legjobb :)

      Törlés