2015. március 25., szerda

Flormar Mirror Mr01 & lines



Tovább...

Még pár héttel ezelőtt voltam Flormar stand közelében, akkor hoztam el ezt a féláras Mirror darabot. Az MR01-es árnyalat inkább egy fémes szürke szín, mintsem ezüst. A metálos finisek úgy általában nem a kedvenceim, de valamiért mégis adni akartam ennek egy esélyt.

 Magára a minőségére nem tudok rosszat mondani. Közepes állagú, jól pigmentált, fed is két rétegben, az ecsetével is jó volt dolgozni. Az egyedüli, azok az ecsetnyomok. Igen, az a finis csíkoz, de csíkozás és csíkozás közt is van különbség, és ez a lakk nagyon csíkos. Mikor megláttam a végeredményt, majdnem lemostam! Aztán inkább adtam neki még egy esélyt és kicsit díszítettem.



Attól még, hogy a minősége annyira nem rossz, még sem nyerte el a tetszésemet.




Hogy tetszik a mai lakk? Szereted a metál finist?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. Jó lesz nyomdázni :) Nem vagyok oda a metál színekért önmagukban, kell rájuk valami dísz vagy nyomdázni szoktam velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az ezüstösebbeket szeretni szoktam, csak azok az ecsetnyomok ne lennének :(

      Törlés
  2. Ez nagyon nem az én színem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így utólag már nálam se jön be. Lehet a világoskék verziót kellett volna választani.

      Törlés
  3. Ez elég kényes lakk,a Mirror lakktól még a hideg is kiráz.Ezek szerintem gél vagy műkörömre kenve néznek ki jól,saját körmön nem hiszem,hogy én viselném.
    És valóban nyomdázni tuti jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Díszítéshez elhasználom ezt, de leszokom a finisről az biztos! :D

      Törlés