2015. május 19., kedd

Color Club Fast Woman & Celebration Surprise!



Tovább...

Mára két számomra újabb Color Club lakkot hoztam. Régen vettem glitteres fedőlakkot, de a Surprise!-nak nem tudtam ellenállni. Sajnos viszont, hogy egyik sem váltotta be a hozzáfűzött reményeket.

A Fast Woman egy "sima" sötétvörös lakk. CC-féle hígabb állaga van, két réteges, tényleg semmi extra. Az egyetlen dolog vele, hogy iszonytatóan fog! Az elkövetkező három napban olyan vörös ujjakkal mászkáltam, mint a frissen főtt homár...


A Surprise! első pillantásra előhoztam az 5 éves énemet. Nincs még ilyen hatalmas glitterekkel teli fedőlakkom. Az alapja egész híg, mégis vastagra száradt és az összes ujjamon felbubisodott. Pedig igyekeztem hamar felkenni a gyorsszárító fedőlakkot, nem tudom mi történhetett vele.




Ami mégis jó volt ebben a topper-ben, hogy könnyű lemosni.

Annak ellenére, hogy jókat olvastam róluk, mégis sikerült befürödnöm, pedig jól néznek ki külön-külön is.





Hogy tetszettek a mai lakkok? Megvan esetleg valamelyik? Vagy van hasonló kedvenced?



Mystyck

6 megjegyzés:

  1. A fedőlakk nagyon szép. De kár,hogy a másik megfogta a körmöd :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékek és a pirosak hajlamosak befogni a bőröm, de legtöbbször hamar lejönnek. Na ez ennél ragaszkodóbb volt...

      Törlés
  2. Szokatlan párosítás a bordó+vidám glitter, de nagyon jó :) Hú, kár a bordó lakkért, de legközelebb már tudod, hogy nem szabad a bőr felé mosni. De azért nem semmi, hogy még tusoláskor sem jött le a szín!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ráadásul acetonmentessel estem neki, az meg csak rontott rajta. Fürdéskor még bőrradírral is nekiestem és az sem segítettet rajta. Semmivel sem lett jobb. Elég idegesítő volt :(

      Törlés