2015. május 8., péntek

ILNP Fall Semester



Tovább...

Elértünk a harmadik és egyben utolsó darabhoz, amit az ILNP őszi kollekciójából választottam. A Homecoming és a Black Orchid után itt a Fall Semester is. Nem titkoltan elfogult vagyok a márkával, mindig az az aktuális kedvencem, amelyik épp rajtam van, szóval most ez a Fall Semester. Megint nem fogtam vissza a képek mennyiség.


A Fall Semester-ben egy sötét zöldes teal-t kapunk arany pelyhekkel és holo csillámmal. Az üveg szélén látni egy pici lilát. Szerintem ebben az árnyalatban a legkevésbé szembetűnő az arany, inkább csak egy kis fémes fényt kap tőle.






Továbbra is két réteg Fall Semester plusz fedőlakk.



A kollekció három árnyalatából ezt tudom legjobban elképzelni az egész évre. Ahogy éri egy kis napfény, életre kelnek a holo részecskék, és csodás sellős árnyalattá változtatják a körmeinket!





Hogy tetszik a mai lakk? Van kedvenced a háromból?



Mystyck

4 megjegyzés:

  1. Hű, de gyönyörű!! Ezt az árnyalatot nagyon eltalálták, tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is! Pont elég kék ahhoz, hogy azok is beleszeressenek, akik amúgy nem szeretik a zöldet :)

      Törlés
  2. Impulzus vásárlás volt, eredetileg másikért indultam. Nem bántam meg, hogy inkább ezt hoztam el :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, de eddig nem vettem meg, mert úgy érzem Gyuri és Dragonfly mellé már nem indokolt. Homecoming és Black Orchidra viszont azonnal lecsaptam, semmi hozzájuk nagyon hasonló lakkom nincs.

    VálaszTörlés