2014. április 11., péntek

Catrice Luxury Lacquers LE Holomania C04 Plum Me Up Scotty



Tovább...

Ma elérkezett a második Catrice limitált ideje. A Holomania vonalból választottam a Plum Me Up Scotty nevű halvány, ezüstös lila holo lakkot. A Star Trek rajongók körében elhíresült mondás, hogy "Beam me up Scotty", mikor Kirk Kapitány a kommunikátoron át hívta Scottyt, hogy transzportálja vissza az Enterprise-ra :)


Térjünk a lakkra: ez a legvilágosabb szín a kollekcióban, ezért úgy tűnhet, hogy nem annyira holo. Pedig nagyon is csillog-villog!


Az állaga tipikus holo, nem csíkoz, nem foltos, hamar száradt. Két rétegben teljesen fed és itt nem voltak olyan gondjaim, hogy felszedné a második az első réteget. A képeken van rajta fedőlakk is. Nagyon tetszik ez a halvány szín, annyira különleges és annyira szépen csillog! A tartóssága is teljesen rendben van, sokkal jobban bírta rajtam, mint a lila Moyra holo.



A legutóbbi Moyra holo lakknál, amit mutattam, essence barázdakitöltő alapot használtam, és nem voltam teljesen elégedett a csillogással...bár lehet, hogy csak nem vártam eleget a száradásnál. Ezúttal Sally Hansen került alá és fölé is, és sokkal jobban tetszik az eredmény, szerintem a csillogás is szebb lett.




Hogy tetszik Nektek ez a szín? Beszereztétek már valamelyiket a kollekcióból?


Mystyck

4 megjegyzés:

  1. egyszerűen csodálatos ez a szín.
    olyan elegáns,nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. ez csodálatos! nagyon tetszik, de egyszerűen sajnálok ennyi pénzt kiadni egy Catrice lakkért. szerintem iszonyúan túl vannak árazva, kb. mint a Rimmel lakkok...
    az pedig főleg bosszantó, hogy néhány kiadás csak a Müllerekben jelenik meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek. Én is észrevettem, hogy egymás után többször is árat emeltek...Müller nincs a közelemben, nálam külön túra, tud bosszantani amikor üres állványok várnak.

      Törlés