2014. április 7., hétfő

Essie Forever Young & OPI Black Spotted



Tovább...

A mai lakkok nem épp a legaktuálisabbak, de mindenképp szerettem volna megosztani az örömömet. Régen voltam már ennyire lelkes egy lakk miatt :)
Még anno az Essie haul bejegyzésben mutattam először a 656-es Forever Young-ot. Essie így írt róla: igazi csillogó paradicsom piros, klasszikus és nőies szín, a legtöbb pirossal ellentétben mélysége van, ezért sokkal szofisztikáltabb megjelenést kölcsönöz. 2008 őszén jelent meg, a honlapon már nincs fent.



Szerintem mindenkinek jól állhat ez a szín, és annak ellenére, hogy piros, egyáltalán nem feltűnő. A lakkal teljesen meg vagyok elégedve, nagyon jó állaga van, közepesen híg, jól terül. Nem csíkos, nem foltos, szép egyenletes felülete lett. A száradási ideje is teljesen jó. Az egyetlen, amit kifogásolhatnék, hogy három réteg kellett ehhez a színhez és fedésnek. Most még ezt is elnézem neki, sőt, lehet, hogy rövid körmökre kettő is elég lenne.



Akkor jöjjön is a bejegyzés sztárja, imádatom aktuális tárgya: OPI Black Spotted. Nagyon ritka és nagyon limitált, el is mondom rögtön miért. Még 2012-ben, A Csodálatos Pókember (The Amezing Spider-Man) filmhez kihozott az OPI egy 7 lakkból álló kollekciót. Ennek a része egy sötétzöld repesztő lakk volt, kivéve azoknak a szerencsés lányoknak, akik betértek valamelyik franciaországi Sephora üzletbe. Őket ez a különleges fekete fedőlakk fogadta. Innentől persze mindenkinek (főleg az amerikai blogger lányoknak) ez kellett. A lakkok elárasztották az Ebay-t, páran szinte aranyárban mérték...nekem is tetszett, de csak lebeszéltem magam róla.




A múlt hónapban véletlenül megtaláltam a lementett linket, újranéztem a swatch-okat, és már nem tudtam ellenállni neki :) Ha Nektek is tetszik, ne habozzatok, már csak pár eladónál láttam készleten. Térjünk végre a lakkra! Az üvegben egy sima feketének látszik, kinyitva az első, ami feltűnik, hogy mennyire híg, szinte már vízszerű az állaga. Emiatt sokkal szebben és könnyebben lehet kezelni, mint egy repesztő lakkot. Nagyon kevéske kell belőle, ezért kb örökre elég lesz :) Mint a repesztő lakkoknál, itt is igaz az, hogy ha vastagon kenjük, akkor csak pár nagy bubink lesz, ha pedig vékonyan, akkor pedig sok kicsi. Sőt, ha gyengéden fújkáljuk, akkor még több bubit tudunk előcsalni belőle. Annak ellenére, hogy milyen híg, a fedése teljesen jó, a száradása kicsit lassúcska, a finise pedig extra fényes. Alá és fölé is kentem fedőlakkot a biztonság kedvéért, nehogy felnyalja a színt véletlenül. Én azt javaslom, hogy a teljes száradást ne várjátok ki vele, hanem kenjetek rá gyorsszárító fedőlakkot, mert hajlamos végigfutni rajta pár hajszálrepedés. Annyira goth, annyira vampy, annyira IMÁDOM! :D


Tudom, kicsit photo-spamming lett a bejegyzés, de erről a maniról csináltam a legtöbb képet eddig, így is két napig válogattam. Egyértelműen sokkal különlegesebb, mint egy repesztő lakk, most legszívesebben mindenre ezt kenném. Kicsit utánanéztem, hogy mi csinálja a bubikat: az összetevő lista harmadik helyén egy heptán nevű vegyület található, ez felelős ezért az olajfoltos hatásért. Én ettől az ebay eladótól vettem, van még neki, két hét alatt ért ide, biztonságosan csomagolva. Összességében kicsit többre jöttem ki, mintha itthon is kapható lenne, de számomra minden fillért megért :)

Pinterest-en találni tutorial-okat, hogy lehet vízzel és alkoholos spray-el elkészíteni. Próbáltam dupe-okat is keresni, amiket találtam: Fing'rs get spotted kit, Sephora Arty Pois, és Alessandro Nail Magic! Black Dots. Tudtommal egyik sem kapható itthon sajnos :(



Hogy tetszett a mai hosszúra nyúlt bejegyzés?


Mystyck

4 megjegyzés:

  1. páratlan páros:)
    nekem van még 3 eladó black spoted lakkom,sikerült megvennem a sephorában nálunk.
    tökre sokáig kerestem :) mert ugye mennyire szép.......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamar gazdára találnak, mert megérdemlik :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi! :D Már van pár új tervem, hogy min kellene még kipróbálni.

      Törlés