2014. április 9., szerda

Catrice Luxury Lacquers LE Sand'Sation C03 Sandhopper



Tovább...

Gondolom mindenki értesült még régebben, hogy a Catrice-nek lesz egy csupa lakkokból álló limitált szériája, ami nem jön el hozzánk. Aztán kiderült, hogy mégis kapható a Müllerekben, hétfőn elrongyoltam hát, hogy a saját szememmel is láthassam, mert a Catrice és az Essence promó képek elég csalókák tudnak lenni.


A Corvin plázás Müllerben voltam, szinte érintetlen display várt. A Catrice pulton a pasztell limitáltak voltak kint, ezek egy másik sorban voltak,  külön. Élőben sem győztek meg jobban, mint képen, ennek ellenére kettőnek nem tudtam ellenállni :)

A Sand'Sation vonalba a homok lakkok tartoznak, narancsos, pink, lila, ezüst és zöld színekben várnak ránk. Végül ezek közül egyedül a zöld, Sandhopper tetszett meg. A Star Trek rajongók remélem észrevették a neveket :)


Ha közelről megnézzük az üveget, ez a látvány fogad: kicsit kékeszöld alapban tengernyi kékes-zöldes-halvány aranyos pehely. Kettő vastag, vagy három vékony réteg kell a teljes fedéshez. A száradása homok lakkhoz méltóan gyors.




Az első, ami szembe tűnik, az a holo matrica. Annyira jól néz ki! A tegnapi szép fényes és meleg időben nagyon jól esett a lelkemnek ez az üde zöld szín :) Egész nap a körmeimet forgattam, a legkisebb kis fénycsíkot is gyönyörűen visszaveri, csak úgy szikrázik idebent is! Az egyetlen, amit picit sajnálok, hogy a felülete egész sima, már majdnem selymes...jobb szeretem a "karmolós" homoklakkokat. Nem baj, a csillogása kárpótol :)

A másik példány, amit elhoztam az egyik holo, igyekszem még a héten megmutatni Nektek! :)




Voltatok már megnézni őket a Müllerben? Melyik/melyikek tetszik/tetszenek a legjobban?


Mystyck

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése