2014. április 18., péntek

Rimmel Sweetie Crush 02 Blueberry Whizz és egy kis húsvéti díszítés (sand)



Tovább...


Ma az egyik Glamour-napos szerzeményemet fogom megmutatni. A Rimmel új kollekciójába öt cukorka finisű pasztell árnyalat érkezett. Engem egyértelműen a 02-es Blueberry Whizz fogott meg magának.


A márkák sorra ontják a tavaszi homok lakkjaikat, lehetne mondani, hogy minek még egy világos kék, láttunk már épp eleget, de ez a Rimmel mégis egyedi lett, mert az aprócska kék glitterek mellett belekerült ez a finom csillámpor is, amitől szép selyemfénye van a lakknak. Ettől még selyemcukorkásabb az egész, arról már nem is beszélve, hogy az üveg díszítése is a vásárokra, vagy egy retro cukrászdára emlékeztet, amitől még cukibb lesz a kollekció.



Három rétegben kentem fel a teljes fedésért, gyorsan száradt, mint azt már megszokhattuk. A felülete nagyon kellemes tapintású lett a nagyon sok és nagyon apró részecskének köszönhetően.

Húsvét hétvégére készítettem ezt az egyszerűbb díszítést. Nekem a nyuszika lett a kedvencem közülük és kivételesen még a jobb kezemmel is elégedett lettem :)



Hogy tetszenek az új Rimmel-ek? Készítés húsvéti díszítést idén?

Mystyck


***
Elutazom a hétvégére az internetmentes vidékre rokonlátogatóba, amint ismét gépközelbe kerülök, igyekszem válaszolni minden kommentre, addig is Boldog Csokinyuszi Ünnepet Kívánok Mindenkinek!
***

7 megjegyzés:

  1. Szép lakk :) Nagyon cuki a díszítés :3
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket Neked is :) !!

    VálaszTörlés
  2. hu nagyon tetszik ez a manikűr.szuper ez a kék sand lakk,nekem még mindig a sárgára fáj a fogam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárgát még nem láttam élőben, de biztos jól néz ki! Ez a promókép megint elég csalóka lett...

      Törlés
  3. A lakk is nagyon tetszik, de a minta nagyon kis cuki :) Boldog Ünnepeket Neked is!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép. és a díszítés is aranyos lett. :))

    VálaszTörlés