2014. április 16., szerda

Sally Hansen Sugar Coat Sugar Fix



Tovább...

Ha valaki tavaly azt mondja nekem, hogy falfehérre fogom lakkozni mind a tíz körmöm, szabályosan kinevettem volna. Az a kényszerképzet élt bennem, hogy a fehér bőröm úgy fog mellette mutatni, mint egy vizihulla... ehhez képest épp az ellenkezője történt.



Korábban már mutattam a zöld Sour Apple-t, a 200-as Sugar Fix-ről se tudok nagy különbségekkel szolgálni. Ezt is a Frangrance Direct oldalról rendeltem, kettő rétegben teljesen fed, pillanatok alatt száradt, az állaga talán egy leheletnyivel sűrűbb, mint a zöldé. A finise ennek sem teljesen matt, maradt az alapnak egy kis fénye. Nagyon tartós volt rajtam, napokon át még körömvégi kopásom se volt. Előfordult viszont, hogy elkoszolódott, amit egy kis szappan és körömkefe szerencsére megoldott. 

Olyan, mintha porcukorba mártottam volna az ujjaim. Nincs ennél fehérebb lakk a készletemben és jelenleg imádom! Annyira jó volt viselni. E mellett a szín mellett teljesen olyan, mintha lebarnultam volna :)





Hogy álltok a fehér lakkokkal? Van Sugar Coat lakkotok?



Mystyck

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igaz, így nyáron illik a strandra, télen pedig a hóhoz. Biztos akkor is fel fogom kenni még ezt a lakkot :)

      Törlés
  2. durván jól néz ki, elfogadnám :)

    VálaszTörlés